Spotlight Battle 2020: Fresh vs smash

User Tag List

View Poll Results: Who should win this battle?

Voters
0. You may not vote on this poll
  • Fresh

    0 0%
  • smash

    0 0%
Page 1 of 2 1 2 LastLast
Showing results 1 to 15 of 17

Thread: Spotlight Battle 2020: Fresh vs smash

  1. #1
    Administrator ILLunatic's Avatar
    Join Date
    Aug 2002
    Posts
    22,351
    Battle Record
    124-23
    Blog Entries
    2
    Accomplishments (7)
    3x SOTW
    4x OM HOF

    Spotlight Battle 2020: Fresh vs smash

    @Fresh @Smash

    You decide how long the verses must be and deadline to follow. Losers name is changed to the winners bitch

  2. #2
    Gotta be Tardi Fresh's Avatar
    Join Date
    Mar 2004
    Location
    Canada
    Posts
    18,662
    Battle Record
    91-69
    Accomplishments (4)
    LLL Champion
    FL Champion
    FL Roast Fest
    OM HOF

    Re: Spotlight Battle 2020: Fresh vs smash

    1:45

    Due in 7 days
    BraGGin Rights: The PeePee bar King


    To view links or images in signatures your post count must be 50 or greater. You currently have 0 posts.
    Originally Posted by BraGGin Rights
    To view links or images in signatures your post count must be 50 or greater. You currently have 0 posts.
    But now I gotta do a number on ya, so i guess i might as well piss on ya next

  3. #3
    Administrator ILLunatic's Avatar
    Join Date
    Aug 2002
    Posts
    22,351
    Battle Record
    124-23
    Blog Entries
    2
    Accomplishments (7)
    3x SOTW
    4x OM HOF

    Re: Spotlight Battle 2020: Fresh vs smash

    @Smash you ducking?


    Add & Follow

    To view links or images in signatures your post count must be 50 or greater. You currently have 0 posts.
    ˇ
    To view links or images in signatures your post count must be 50 or greater. You currently have 0 posts.


  4. #4
    #daGAWDisback Smash's Avatar
    Join Date
    Dec 2013
    Location
    Chi-TOWN
    Posts
    1,327
    Battle Record
    6-12

    Re: Spotlight Battle 2020: Fresh vs smash

    Quote Originally Posted by ILLunatic View Post
    @Smash you ducking?
    No sir
    $ Q U @ DĄ

  5. #5
    Gotta be Tardi Fresh's Avatar
    Join Date
    Mar 2004
    Location
    Canada
    Posts
    18,662
    Battle Record
    91-69
    Accomplishments (4)
    LLL Champion
    FL Champion
    FL Roast Fest
    OM HOF

    Re: Spotlight Battle 2020: Fresh vs smash

    won't be ready monday. will need to hold off til next weekend.
    BraGGin Rights: The PeePee bar King


    To view links or images in signatures your post count must be 50 or greater. You currently have 0 posts.
    Originally Posted by BraGGin Rights
    To view links or images in signatures your post count must be 50 or greater. You currently have 0 posts.
    But now I gotta do a number on ya, so i guess i might as well piss on ya next

  6. #6
    #daGAWDisback Smash's Avatar
    Join Date
    Dec 2013
    Location
    Chi-TOWN
    Posts
    1,327
    Battle Record
    6-12

    Re: Spotlight Battle 2020: Fresh vs smash

    That'll work. My verse is written but that'll gimme Time to proofread n smooth out
    $ Q U @ DĄ

  7. #7
    You've Earned a Custom Title!
    Join Date
    May 2011
    Location
    Boston, MA.
    Posts
    14,657
    Battle Record
    128-134
    Accomplishments (3)
    FL Champion
    1-2 Champion
    VBL Champion

    Re: Spotlight Battle 2020: Fresh vs smash

    Word I’m gonna peep this once it’s ready tawk dat shit fellaz

    To view links or images in signatures your post count must be 50 or greater. You currently have 0 posts.


    DO FOR THE ENVIRONMENT AND RECYCLE!!!!

  8. #8
    Administrator ILLunatic's Avatar
    Join Date
    Aug 2002
    Posts
    22,351
    Battle Record
    124-23
    Blog Entries
    2
    Accomplishments (7)
    3x SOTW
    4x OM HOF

    Re: Spotlight Battle 2020: Fresh vs smash

    Post up


    Add & Follow

    To view links or images in signatures your post count must be 50 or greater. You currently have 0 posts.
    ˇ
    To view links or images in signatures your post count must be 50 or greater. You currently have 0 posts.


  9. #9
    Gotta be Tardi Fresh's Avatar
    Join Date
    Mar 2004
    Location
    Canada
    Posts
    18,662
    Battle Record
    91-69
    Accomplishments (4)
    LLL Champion
    FL Champion
    FL Roast Fest
    OM HOF

    Re: Spotlight Battle 2020: Fresh vs smash

    Quote Originally Posted by ILLunatic View Post
    Post up
    This will have to be post poned I got some other shit going on and dont have time for this
    BraGGin Rights: The PeePee bar King


    To view links or images in signatures your post count must be 50 or greater. You currently have 0 posts.
    Originally Posted by BraGGin Rights
    To view links or images in signatures your post count must be 50 or greater. You currently have 0 posts.
    But now I gotta do a number on ya, so i guess i might as well piss on ya next

  10. #10
    Administrator ILLunatic's Avatar
    Join Date
    Aug 2002
    Posts
    22,351
    Battle Record
    124-23
    Blog Entries
    2
    Accomplishments (7)
    3x SOTW
    4x OM HOF

    Re: Spotlight Battle 2020: Fresh vs smash

    Fresh ducking the call out he made, smh.


    Add & Follow

    To view links or images in signatures your post count must be 50 or greater. You currently have 0 posts.
    ˇ
    To view links or images in signatures your post count must be 50 or greater. You currently have 0 posts.


  11. #11
    #daGAWDisback Smash's Avatar
    Join Date
    Dec 2013
    Location
    Chi-TOWN
    Posts
    1,327
    Battle Record
    6-12

    Re: Spotlight Battle 2020: Fresh vs smash

    Quote Originally Posted by ILLunatic View Post
    Fresh ducking the call out he made, smh.
    That's a forfeit. Change his name to 4eyedwigga
    $ Q U @ DĄ

  12. #12
    Gotta be Tardi Fresh's Avatar
    Join Date
    Mar 2004
    Location
    Canada
    Posts
    18,662
    Battle Record
    91-69
    Accomplishments (4)
    LLL Champion
    FL Champion
    FL Roast Fest
    OM HOF

    Re: Spotlight Battle 2020: Fresh vs smash

    Quote Originally Posted by Smash View Post
    That's a forfeit. Change his name to 4eyedwigga
    How original.

    I demand a post ponement. Seriously have had a lot of shit happen recently.. some of it stemming from corona virus outbreak. Got laid off and blah blah blah. So cut a guy a break

    - - - Updated - - -

    Or change my name to four eyed wigga idgaf lol that's weak
    BraGGin Rights: The PeePee bar King


    To view links or images in signatures your post count must be 50 or greater. You currently have 0 posts.
    Originally Posted by BraGGin Rights
    To view links or images in signatures your post count must be 50 or greater. You currently have 0 posts.
    But now I gotta do a number on ya, so i guess i might as well piss on ya next

  13. #13
    #daGAWDisback Smash's Avatar
    Join Date
    Dec 2013
    Location
    Chi-TOWN
    Posts
    1,327
    Battle Record
    6-12

    Re: Spotlight Battle 2020: Fresh vs smash

    You 4 eyed wigga smh
    $ Q U @ DĄ

  14. #14
    Seven. Three. One. Blackflags's Avatar
    Join Date
    Sep 2002
    Location
    The 7. 3. 1.
    Age
    33
    Posts
    4,096
    Battle Record
    4-9

    Re: Spotlight Battle 2020: Fresh vs smash

    Still on the front page....... Who owns this site? I want to buy it so I can fucking cancel it immediately.

    To view links or images in signatures your post count must be 50 or greater. You currently have 0 posts.

  15. #15
    #daGAWDisback Smash's Avatar
    Join Date
    Dec 2013
    Location
    Chi-TOWN
    Posts
    1,327
    Battle Record
    6-12

    Re: Spotlight Battle 2020: Fresh vs smash

    Quote Originally Posted by Blackflags View Post
    Still on the front page....... Who owns this site? I want to buy it so I can fucking cancel it immediately.
    He know I would have killed him. And the site is like exra dead while everyone on punishment weird
    $ Q U @ DĄ

Posting Rules

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •